راه اندازی خط تولید القیثاره در بغداد

راه اندازی خط تولید القیثاره در بغداد

خطوط تولید مایعات شوینده شامل مایع ظرفشویی، مایع دستشویی و شامپوی سر جهت تولید برند القیثاره به همت تیم فنی مهندسی شرکت کیمیا صنعت آتامان در شهر بغداد راه اندازی گردید. این خطوط تولید یک خط تولید جهت تولید مایع ظرفشویی با ظرفیت 20000 لیتر در روز و یک خط تولید مایع دستشویی و شامپوی سر با ظرفیت 10000 لیتر در روز می باشد. خط تولید مایع ظرفشویی شامل مخزن بارگیری مواد اولیه دوجداره به ظرفیت 700 لیتر، میکسر استیل دوجداره به ظرفیت 5000 لیتر، مخازن انبارش استیل به ظرفیت 5000 لیتر و به تعداد 3 عدد، پمپ دنده ای تمام استیل به تعداد 3 عدد، میز ترافیک ابتدای خط، پرکن 12 نازله تمام اتوماتیک، درب بند چند منظوره تمام اتوماتیک، لیبل چسبان پشت و رو و گرد زن تمام اتوماتیک، میز ترافیک انتهای خط و جت پرینتر جهت درج تاریخ تولید و قیمت مصرف کننده می باشد. لازم به ذکر است سیستم های بسته بندی این خط تولید به منظور بسته بندی ظروف 1 تا 4 لیتری طراحی شده و توانایی بسته بندی کامل ( پر کردن؛ درب بندی؛ لیبل چسبانی و جت پرینت) 4200 ظرف 1 لیتری در ساعت را دارا می باشد.

میکسر 3500 لیتری دوجداره تمام استیل

خط تولید و بسته بندی شامپو و مایع دستشویی مخزن بارگیری مواد اولیه دوجداره به ظرفیت 500 لیتر، میکسر استیل دوجداره به ظرفیت 3500 لیتر، مخازن انبارش استیل به ظرفیت 3500 لیتر و به تعداد 3 عدد، پمپ دنده ای تمام استیل به تعداد 3 عدد، میز ترافیک ابتدای خط، پرکن 6 نازله سیلندر و پیستونی تمام اتوماتیک، درب بند چند منظوره تمام اتوماتیک، لیبل چسبان پشت و رو و گرد زن تمام اتوماتیک، میز ترافیک انتهای خط و جت پرینتر جهت درج تاریخ تولید و قیمت مصرف کننده می باشد. لازم به ذکر است سیستم های بسته بندی این خط تولید به منظور بسته بندی ظروف 250 میلی لیتر تا 1 لیتری طراحی شده و توانایی بسته بندی کامل ( پر کردن؛ درب بندی؛ لیبل چسبانی و جت پرینت) 3200 ظرف 500 میلی لیتری در ساعت را دارا می باشد.
همچنین سیستم تصفیه آب 30000 لیتر در شبانه روز برای این کارخانه تولیدی ساخته شد که شامل مراحل تصفیه شنی، تصفیه کربنی، فیلتر P.P، سیستم اسمز معکوس برای دستیابی به کیفیت بسیار بالای آب مصرفی در تولید می باشد.
القیثاره به معنی چنگ و یا ساز باستانی می باشد که در تمدن بابل وجود داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *