خط تولید پودر لباسشویی با 210 میلیون تومان

خط تولید پودر لباسشویی با 210 میلیون تومان

به نام خدا

شرکت فنی مهندسی کیمیا صنعت آتامان در راستای ایجاد اشتغال فراگیر و حمایت از کالای ایرانی، طرح راه اندازی کارگاههای زود بازده با حداقل سرمایه ممکن را در صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی ارائه می نماید. در این زمینه یکی از پیشنهادات ما راه اندازی کارگاه تولید پودر لباسشویی و سایر پودرهای شوینده با سرمایه گذاری حدود 210 میلیون تومانی با درآمد عالی و پایدار و تضمین خرید محصولات از جانب شرکت می باشد.

محصولات قابل تولید با این خط شامل تمام پودرهای شوینده می باشد که از آن جمله می توان به مواردی مانند پودر لباسشویی دستی، پودر لباسشویی ماشینی ، پودر زمین شوی (رخشا) و سایر پودرهای مورد استفاده در صنعت اشاره نمود.

تصاویر و مشخصات دستگاهها و ماشین آلات:

میکسر تک جداره استیل به حجم 600 لیتر و از جنس استیل 304 نگیر، (از آنجایی که تولید مواد شوینده در شرایط اسیدی و بازی قوی صورت میگیرد،  جنس میکسر حداقل باید از استیل 304 نگیر باشد تا در مقابل خوردگی اسید و باز مقاوم بوده و به مرور زمان دچار پوسیدگی نشود.)

ضخامت ورق ها: جداره ها: 3 میلیمتر، دوسر: 6 میلیمتر

ارتفاع پایه ها: 40 سانتیمتر از خروجی مخزن

جنس شفت و پروانه: استیل 304 نگیر

موتور و گیربکس: موتور 4 اسب موتوژن با گیربکس سهند

پرکن پودری نیمه اتوماتیک جهت پرکردن کیسه از جنس استیل با قابلیت پر کردن پودر در کیسه ای 10 و 20 کیلوگرمی

جهت انتقال پودر از ریبون بلندر به پرکن

تعهدات شرکت آتامان:

  • گارانتی دستگاهها و تجهیزات به مدت 18 ماه

  • تامین مواد اولیه به مدت نامحدود

  • ارائه فرمولاسیون تولید دو محصول به همراه روش تولید به صورت کاملاً رایگان

  • خرید تضمینی 50 درصد محصولات تولیدی به مدت دو سال (قابل تمدید) طبق قرارداد تضمینی

  • آموزش نیروهای انسانی معرفی شده از جانب کارفرما

طرح توجیهی کامل را از لینک زیر دانلود کنید.
 کارگاه کوچک پودرلباسشویی

به روز شده در مرداد 1401

فیلم این خط رو می توانید در آپارات به آدرس زیر مشاهده بفرمایید:



  1. سلام
    وقت بخیر در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

  2. شیراحمد صافی Says: نوامبر 4, 2023 at 11:28 ب.ظ

    سلام شیراحمد صافی هستم افغانستاني میخواستم يه دستگاه ازتون بخرم میشه زنګ بهم بزنید شمارتون پیدا نکردم.

  3. سلام
    سوال شما خیلی کلی هست، لوازم آرایشی بسته به نوع محصول هزینه های تولید و راه اندازی بسیاری متفاوتی دارند. دستگاه ها و ماشین آلات تولید و بسته بندی محصولات آرایشی بسیار متنوع هستند. بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق تر با ما تماس بگیرید. شماره های تماس ما عبارتند از:
    09368311781 و 09125393674
    با تشکر فراوان

  4. با سلام
    خط توید لوازم ارایشی چقدر هزینه داره؟ یه توضیح در مورد مجوز و بازار فروشم لطف میکنین
    با تشکر

  5. سلام
    بله این طرح برای کارهای زود بازده هست و جواب هم داده. برای بررسی های مالی ضمن مطالعه طرح توجیهی با ما تماس بگیرید.

  6. یوسف مرادی Says: سپتامبر 7, 2022 at 9:23 ق.ظ

    سلام
    با این خط میشه یه کار زود بازده ایجاد کرد؟ گردش مالی خوبی داره؟

  7. سلام
    وقت بخیر
    بله امکان استفاده هست. لطفا برای ما نمونه بفرستید.

  8. مجتبی Says: می 22, 2022 at 7:12 ق.ظ

    باسلام
    بنده معدن خاکی داریم که بدون اضافه کردن هیچ موادی رمگ و چربی رو میبره حتی خیلی تمیزتر از شوینده،میخواستم ببینم میشه در تولید مورد استفاده قرار بگیره؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  9. سلام
    وقت شما بخیر
    بله می تونید فقط بسته بندی انجام بدید. قیمت دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک پاکتی 450 میلیون تومان هست که تا 20 اسفند با 10 درصد تخفیف 405 میلیون تقدیم شما خواهد شد. دستگاههای نیمه اتوماتیک ارزانتر هم داریم که برای اطلاع از قیمت این دستگاهها با ما تماس بگیرید.

  10. علی مهران زاده Says: مارس 2, 2022 at 10:23 ب.ظ

    سلام وقت بخیر ببخشید امکانش هست فقط بسته بندی پودر ماشینی ودستی پاکتی رو انجام بدیم؟؟
    واینکه دستگاه بسته بندی چقدر هست ؟

  11. سلام
    ارزانترین خط همین خطی هست که در مقاله تشریح شده و جواب همه سوال های شما در فایل پیوست ارائه شده. به جز این موارد هزینه های پیش بینی نشده را هم لحاظ کنید. حدود دو ماه زمان میبره و هزینه ها در فایل پیوست ذکر شده.

  12. سلام روز بخیر ارزان ترین خط تولید تون قیمتش چقدر هست
    برای راه اندازی این خط تولید به غیر از مواداولیه تجهیزات آزمایشگاهی هزینه های صدور مجوز تولید اجاره کارگاه استاندارمورد تآیید چه هزینه های دیگه ایی داره ودر کل راه اندازی تا سوددهی اون چقدر طول میکشه و هرینه بر هست؟

  13. سلام
    از واحد فرمولاسیون شرکت به شماره تماس 09125393674

  14. با سلام
    فرمول ساخت مواد شوینده و مواد اولیه مورد نیاز را دقیقا از کجا پیگیری کنیم

  15. سلام
    تیم فنی شرکت کیمیا صنعت آتامان از صفر تا صد در کنار شما و شرکاری محترمتان خواهد بود. بنابراین نگران مسائل فنی و راه اندازی و برندینگ نباشید.
    هزینه دستگاهها بسته به نوع مکانیزم تولید و حجم تولید بسیار متفاوت هست. مثلا برای پودر سنگین قیمت دستکاهها از 155 میلیون تومان شروع میشه ولی برای پودر سبک از 750 میلیون تومان. بهتره برای مشاوره در این زمینه با ما تماس داشته باشید. شماره های ما در قسمت تماس با ما ذکر شده است.
    حدود 90 درصد وزنی مواد اولیه تولید پودر لباسشویی در داخل کشور تولید می شود و به راحتی قابل دسترسی است.
    در برخی طرح ها 50 درصد تولید شما را به طورر تضمینی خرید می کنیم. در زمینه بازار هم کمک ها و مشاوره های ارزنده ای به شما خواهیم داد.
    در زمینه دریافت مجوزها مقالات مناسبی در سایت قرار داده ایم. شما ابتدا از طریق سایت بهین یاب اقدام به درخواست جواز تاسیس می نمایید بعد از دریافت جواز تاسیس جهت خرید یا ساخت و یا اجاره سوله اقدام می کنید، همزمان قرارداد ساخت دستگاهها و ماشین آلات را منعقد می کنید و جهت ثبت برند اقدام می نمایید. در آخر با داشتن دستگاهها و ماشین آلات و ارائه فرمولاسیون به اداره بهداشت جهت دریافت پروانه بهره برداری و پروانه ساخت اقدام می کنید. این مراحل می تونه خیلی ساده و سریع اتفاق بیفته می تونه خیلی پیچیده و طولانی باشه که این به اطلاعات فنی شما بستگی داره. با مطالعه بیشتر و استفاده از مشاوره های مهندسان و متخصصان ما می توانید ساده و سریع مجوزها را دریافت کنید.
    برای خرید دستگاهها قرارداد بسته خواهد شد و فاکتور فروش در خدمتتون قرار می گیرد و قیمت تک تک دستگاهها در قرارداد و فاکتور ذکر می گردد. در صورت نیاز می توان برای هر دستگاه قرارداد جداگانه ای بست.
    بله شما می توانید برای برندهای معروف هم بسته بندی کنید.
    اگر سوال دیگری داشتید ما در خدمتیم.

  16. حسین سروش Says: سپتامبر 29, 2021 at 4:07 ب.ظ

    سلام
    ما میخوایم یه کارگاه تولید و بسته بندی پودر لباسشویی به صورت شراکتی تو شهرستان راه بندازم ممنون میشم از شما که ابتدا ما رو راهنمایی کنین که :
    هزینه دستگاه‌ها و کل هزینه ها چقدر میشه
    مواد اولیه رو به راحتی میتونیم گیر بیاریم
    بازار فروش آشنا دارید که از لحاظ فروش ما به مشکل نخوریم
    شرایط گرفتن مجوز و ثبت برند چجوریه
    دستگاه‌ها دارای سند یا برگه فروش جداگانه از شرکت شما هستن ؟ چون ما به صورت شراکتی میخوایم این کار رو راه بندازیم میخوام بدونم هر کدوم از این دستگاه‌ها سند جداگانه دارن
    و اینکه میشه من زیر نظر یکی از برندهای معروف فقط کار بسته بندی رو انجام بدم ؟

  17. سلام
    از اینکه نسبت به ما لطف دارید بسیار خوشحال و سپاسگزاریم:
    در مقاله حداقل های ساختمان کارخانه های بهداشتی چیست؟ به موارد مورد سوال شما دقیقا اشاره شده است. با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات خوبی در این زمینه کسب نمایید. برای در یافت مجوز کارفرما نیازی نیست مدرک یا تخصص خاصی را کسب کند، فقط باید یک نفر مسول فنی با مدرک لیسانس شیمی یا میکروبیولوژی و یا مهندسی شیمی استخدام شود.

  18. با سلام و عرض ادب و ممنون از سایت ارزشمندتون و زاویه نگاه سازندتون
    دوست عزیز من ساکن مازندران هستم اگر امکان اش هست بفرمایید محل برای راه اندازی خط تولید شوینده باید دارای چه شرایطی باشه و ایا برای اخذ مجوز نیاز به مدرک تحصیلی و تخصصی لازم هست ممنون از زحماتتون لااقل امید رو در دل ادمها تقویت میکنید و این جایگاه والایی داره

  19. سلام
    اگر کل سرمایه این مقدار باشه خیر امکان پذیر نیست و با مشکلات عدیده ای مواجه خواهید شد، اما اگر این مبلغ با فقط برای دستگاهها و ماشین آلات در نظر گرفتید بله امکان پذیر هست.

  20. سلام من ۲۰۰ میلیون بودجه دارم و میخوام کار تولید پودر لباسشویی رو راه اندازی کنم میخواستم بدونم با این مقدار پول امکان پذیر هست یا نه خیلی ممنون‌.

  21. سلام
    برای راه اندازی خط تولید پودر لباسشویی از 400 میلیون تومان (سرمایه کل بدون در نظر گرفتن هزینه مکان) امکان پذیر است تا 200- 300 میلیارد تومان امکان پذیر است که با توجه به حجم تولید، مکانیسم تولید و انواع بسته بندی هزینه ها متغییر هستند. در مورد مکان تولید هم باید حداقل 300 متر سالن بهداشتی در شهرک صنعتی یا ناحیه صنعتی در نظر گرفته شود. به شما توصیه می کنیم حتما ” حداقل ضوابط کارخانه های و کارگاههای تولید مواد شوینده” را مطالعه بفرمایید.

  22. جلال خدرلو Says: مارس 1, 2021 at 1:24 ب.ظ

    با عرض و سلام وادب خدمت شما ببخشید مزاحم شدم من میخوام اگه خدا بخواد خط تولید پودر لباسشویی با کمک شما راه اندازی کنم کل هزینه خط تولید ومواد برا شروع بکار مکان مورد نظر چقدر باشد وچه امتیازاتی باشدممنون میشم راهنمایی کنید

  23. سلام
    وقت شما بخیر
    از اظهار لطف شما بسیار ممنونم.
    در مورد دریافت اطلاعات مربوطه حتما با ما تماس بگیرید. اما راه اندازی کارگاه در پارکینگ انجام پذیر نیست و مجوزهای مربوطه را دریافت نخواهد کرد.

  24. سلام مطالب تون عالی بود .میشه از شما خواهش کنم اطلاعات ریر را برا یم بفرستید.هزینه خط تولید کامل پودر رخت شویی،فضای مورد نیاز ،سرمایه در گردش برای دوره یک ماهه ،نحوه تهیه مواد اولیه. فضا پاركينگ ٢٠٠ متري هس،طرح توجيهي

  25. سلام
    وقت شما بخیر
    شماره های واتساپ عبارتند از :
    989125393674+ و 989368311781+ و
    آدرس دفتر مرکزی: تهران – منطقه 5 – بزرگراه شهید همت – بعد از بزرگراه شهید ستاری – بلوار شاهین شمالی – نبش کوچه شهید یگانه (هفتم) – پلاک 46/1
    آدرس کارگاه ماشین سازی: شهر قدس (قلعه حسن خان) – شهرک صنعتی زاگرس – خیابان صنعت – خیابان سهند نوین – پلاک 17
    در خدمت شما بزرگوار گرامی هستیم.

  26. سلام
    کلیه موارد ذکر شده توسط شما در فایل PDF پیوست مقاله ذکر شده است و مجددا برای جضرتعالی ارسال خواهد شد.

  27. درود
    دوست گرامی
    لطفا هزینه تاسیس خط تولید کوچک(حداقل هزینه)تهیه مواد اولیه
    مقدار فضا،و سود دهی رو برام ایمیل کنید؟
    سپاس گذار میشم❤

  28. سپاس گزار میشم❤

  29. درود
    دوست‌گرامی لطفا هزینه تاسیس خط تولید کوچک (حداقل هزینه)و فضا مورد نیاز و تهیه مواد اولیه و مقدار سود دهی رو به ایمیلم بفرستید

  30. سلام و خسته نباشید من میخواستم در افغانستان این خط تولید را راه اندازی کنم. اگر لطف کنید واتساپ و آدرس دقیق شرکت را بفرستید تا یکی از دوستان را حضوری خدمت شما بفرستم

  31. سلام
    مواد به وفور در بازار موجود هست. قسمت زیادی تولید داخل هست و قسمتی هم وارداتی هست. برای تولید نیازی نیست شما وارد کننده باشید. قیمت دستگاهها و ماشین آلات هم از 110 میلیون تومان هست تا چند ده میلیارد تومان.

  32. با سلام ؛ مواد اولیه پودرباقيمت مناسب میشه تهيه کرد یا باید واردکننده باشید قیمت دستگاهم لطف کنید ممنون

  33. سلام
    آموزش های لازم به شما و نیروهای تحت نظر شما ارائه خواهد شد. در طرح توجیهی بازده و راندمان حدودی نوشته شده. بله باید مجوزهای مربوطه را حتما دریافت کنید. در صورت نیاز شماره در قسمت تماس با ما ذکر شده، می توانید با ما تماس بگیرید.

  34. سلام و روزبخیر
    جسارتا من هیچ اطلاعاتی د. این زمینه ندارم اما علاقه ی بسیار زیادی به خط تولید دارم.جسارتا بازدهی درآمدی اینکار چه مبلغ هست و اینکه چه تعداد نیروی کار نیاز هست و آیا نیاز به مجوز خاصی و شروع و ایجاد چرخه تولید داره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. و یا شماره تماسی رو برام ارسال کنید تا تماس بگیریم.

  35. سلام
    هر دو حالت ممکن هست. اما بهتره برند خودتون رو بفروشید.

  36. سینا ستوده Says: آگوست 18, 2020 at 6:29 ب.ظ

    سلام چجوری باید پودر ها رو بفروشیم زیر نظر مارک دیگه ای میریم یا مارک خودمون رو میسازیم؟

  37. سلام
    از طریق شماره های ذکر شده در قسمت تماس با ما می توانید با ما در تماس باشید.

  38. سلام من چجوری میتونم با شما ارتباط برقرار کنم برای استارت این کار

  39. سلام
    بله دقیقا. قابلیت تولید پودر نسبتا سبک هم وچود دارد

  40. سلام تولید به این روش همون شیوه ی میکس کردنه؟ پودر تولید شده سنگینه؟

  41. سلام
    در طرح توجیهی ذکر شده در متن تمام این موارد لحاظ شده.

  42. اسماعیلی Says: می 29, 2020 at 9:19 ب.ظ

    سلام کل هزینه در گردش و خرید دستگاه رو ممنون میشم برام ایمیل کنید
    به شدت به این کار علاقه دارم و سرمایه ش هم تا حدودی دارم
    البته حتما تماس میگیرم جهت بازدید و ملاقات حضوری سپاس گذارم

  43. سلام
    قیمت ها به زودی به روز خواهد شد.

  44. سلام
    قیمت ها به زودی به روز خواهد شد.

  45. سلام ببخشید قیمت ها و اطلاعات به روز هستن

  46. سلام ببخشید اطلاعات و قیمت های آورده شده توی ترم توجیهی به روز هستش

  47. سلام
    انتهای همین مقاله طرح توجیهی با ریز قیمت ها و اطلاعات آورده شده. لطفا دانلود و مطالعه کنید. در صورت وجود سوال حتما با ما تماس بگیرید.

  48. سلام
    خط کاملی که عکس‌هاش رو گذاشتین چقدر میشه
    شامل:
    دستگاه پرکن
    میکسر
    سیستم انتقال پودر
    و غیره که احتیاج هست
    لطفا قیمت‌هارو جداگانه لطف کنین
    ph متر احتیاج ندارم چون خودم دارم‌

  49. سلام جناب احمدی
    موارد درخواستی حضرتعالی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  50. حسین احمدی Says: ژانویه 21, 2020 at 9:08 ب.ظ

    سلام مطالب تون عالی بود .میشه از شما خواهش کنم اطلاعات ریر را برا یم بفرستید.هزینه خط تولید کامل پودر رخت شویی،فضای مورد نیاز ،سرمایه در گردش برای دوره یک ماهه ،نحوه تهیه مواد اولیه. ممنون

  51. سلام
    ممنون از تماس شما. تیم فنی ما در خدمتتون هستند. برای سفارش دستگاه و ماشین آلات با شماره های 989368311781+ ، 989125393674+ تماس بگیرید. درضمن در نرم افزارهای واتساپ و تلگرام هم می توانید با شماره تماس های ذکر شده ارتباط برقرار نمایید.

  52. حمیدالله صافی Says: نوامبر 6, 2019 at 11:23 ب.ظ

    اسلام علیکم و رحمت الله
    میکسر ۶۰۰ لیتری ضرورت دارد در افغانستان

  53. سلام
    پاسخ سوالات شما در طرح توجیهی پیوست شده آمده است.
    با تشکر

  54. شیروانی Says: اکتبر 29, 2019 at 10:57 ق.ظ

    سلام. لطفا بفرمایید با این مبلغ هزینه حدود سودآوری چقدر خواهد بود؟ و محصول تولید به ازای هر کیلوگرم چندتومان تمام می شود؟

  55. سلام
    بله امکان پذیر هست.

  56. سلام
    مساحت کارگاهتون بسیار کم هست از این محل فقط به عنوان سالن تولید می تونید استفاده کنید. اما علاوه بر سالن تولید شما نیاز به انبار مواد اولیه، انبار محصولات، آزمایشگاه و اتاق استراحت و … دارید. درضمن ارتفاع سالن هم کوتاه هست.

  57. عباس نقی پور Says: سپتامبر 23, 2019 at 11:56 ب.ظ

    با سلام لطفا بفرمائید خط تولید را میشود در کارگاهی با ابعاد طول ۱۱متر عرض ۴ متر و ارتفاع ۲متر ۶۰سانت راه اندازی کرد

  58. عباس نقی پور Says: سپتامبر 20, 2019 at 12:00 ب.ظ

    سلام کل سرمایه نقد من صد ملیون تومان میباشد آیا با این مبلغ میتوانم خط تولید را استارت بزنم؟

  59. سلام
    اگر شرایط امنیت کارشناس ها و کارگرهای ما تامین شود. در افغانستان هم نصب و راه اندازی انجام میشه. در غیر اینصورت نحوه نصب و راه اندازی به شما آموززش داده میشه.
    نصب و راه اندازی رایگان می باشد.

  60. فضل الرحمان صاییم Says: سپتامبر 6, 2018 at 10:03 ق.ظ

    من میخواهم این دستگاه را تو افغانسان نصب نمایم اگر لطف کنید وضاحت بدهید. در مورد نصب و همچنان تهیه مواد لازم و غیره….

  61. سلام
    به زودی مقالات متعددی در این زمینه ارائه خواهیم نمود.

  62. سلام لطفا در مورد مجوز کار توضیح لازم را بفرماهید

  63. سلام
    کارشناسان و مهندسان با تجربه شرکت فنی مهندسی کیمیا صنعت آتامان در تمام مراحل شامل: دریافت مجوزها، ساخت دستگاهها و ماشین آلات، نصب خطوط تولید، آموزش تولید، آموزش پرسنل، تامین مواد اولیه در خدمت شما هستند.

  64. امید محمدی Says: می 28, 2018 at 2:29 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید میشه در مورد راه اندازی کارخانه تولید مواد شوینده اطلاعات بیشتر ذکر بفرمایید و ایا مراحل و یادگیری اموزش برای ساخت مواد بر عهده شرکت خواهد بود راه اندازی چطور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *