فرمول بادی اسپلش

فرمول بادی اسپلش

واحد آزمایشگاه شرکت فنی و مهندسی کیمیا صنعت آتامان آمادگی کامل خود را در فرموله کردن انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، شونیده ها و پاک کننده های مختلف اعلام می دارد. ما در کمترین زمان ممکن هر محصولی که مد نظر شما باشد را فرموله کرده و از ابتدا تا انتهای تولید در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

در این مقاله به معرفی بادی اسپلش می پردازیم.

body splash

بادی اسپلش ها اسپری های خوش بو کننده بدن هستند و خاصیت آب‌رسانی به پوست را نیز دارند. بادی اسپلش در واقع یک مایع معطر رقیق است که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است. این محصول به عنوان خوش بو کننده، برای استفاده مستقیم روی پوست بدن به کار می رود. به این معنی که اگر دوست دارید به جای آن که لباس هایتان در اثر استفاده از ادکلن یا اسپری بوی خوش بدهد، این خاصیت در پوست بدنتان باشد، می توانید از آن استفاده کنید.

بدن ما در اثر گرمای هوا، فعالیت شدید فیزیکی یا انجام هر کار سخت دیگری، به تدریج گرم می‌شود؛ در این حالت غدد تعریق شروع به کار کرده و قطرات عرق را تولید و روانه سطح پوست می‌کنند. قطرات عرق بعد از نشستن روی پوست برای تبخیر شدن، گرمای بدن را جذب می‌کنند، در ادامه بدن به آرامی گرما از دست داده و شروع به خنک شدن می‌کند. در واقع عرق کردن یک واکنش طبیعی و البته بسیار حیاتی برای بدن انسان است. تعریق باعث می‌شود دمای بدن همواره در سطحی نرمال باقی بماند و این باعث میشود که زمان بیشتری فعالیت روان و راحت داشته باشیم، همچنین اگر بدن انسان بیش از حد گرم شود، روند انجام فعالیت های عادی آن مختل می‌شود. از طرفی عرق کردن باعث می شود سمومی که در طول شبانه روز از طریق خوردن، آشامیدن و محیط اطراف مان جذب کرده ایم را دفع کنیم. عرق کردن به تنظیم میزان آب بدن نیز کمک می‌کند. در روز های گرم سال که بدن انسان بشدت دچار تعریق میشود، تنها استحمام کارساز نیست و باید از دئورانت ها، ضد تعریق ها و اسپری های خوش بو کننده بدن استفاده کنیم تا راحت تر بتوانیم به کار های روزمره رسیدگی کنیم.

بادی اسپلش ها از جمله محصولاتی هستند که می توانند کمک زیادی به ما کنند تا در روز احساس راحتی داشته باشیم. از این رو این محصول کاربردی در سال های اخیر که به تازگی هم وارد بازار شده، طرفداران زیادی پیداکرده و بسیاری از افراد از جمله بانوان از آن زیاد استفاده می کنند. بادی اسپلش با دیگر خوش بو کننده های بدن متفاوت است، اما بسیاری از افراد هنوز این تفاوت را نمی دانند و فکر می کنند که همه این محصولات هم در ساختار و هم در عملکرد یکسان هستند و فرقی باهم ندارند. در واقع بادی اسپلش، عطرهایی با غلظت بسیار کم و آنقدر سبک است که شما باید آن را روی دست خود اسپری کرده و روی سطح پوست پخش کنید و یا بصورت پاششی به کل بدن یا قسمت های مورد نظرتان اسپری کنید. بادی اسپلش ها معمولاً از مواد بسیار تازه اما زودگذر مانند مرکبات تشکیل شده‌اند. هر چقدر هم استفاده کنید دوام ندارند پس جایگزین عطرها و ادکلن‌ها نمی‌شوند. از طرفی به دلیل نداشتن گاز با اسپری‌ها متفاوتند. این محصولات قابلیت این را دارند که بدون استفاده از رایحه‌های تند و زننده بوی خوبی را به شما هدیه دهند‌. پس اگر به دنبال یک تغییر خوش بو هستید بادی اسپلش را امتحان کنید. بادی اسپلش را هم خانم ها و هم آقایان می توانند استفاده کنند. بادی اسپلش های دارای اکلیل مختص بانوان بوده و در انتخاب رایحه می توانید آنها را از هم تفکیک کنید.

بادی اسپلش

ویژگی های بادی اسپلش آتامان

  1. ماندگاری خوب و پخش بوی عالی
  2. آبرسانی بسیار خوب
  3. حفظ جوانی، سلامت و شادابی پوست
  4. از بین برنده خشکی پوست و چرب کننده ملایم پوست
  5. عدم ایجاد حساسیت، خارش و آلرژی بر روی انواع پوست
  6. عدم ایجاد لکه بر روی لباس پس از استفاده
  7. قیمت تمام شده مناسب و ارزان
  8. در دسترس بودن تمام مواد تشکیل دهنده در بازار مواد شیمیایی ایران و همچنین واحد فروش مواد اولیه شرکت آتامان

و بسیاری مزیت های دیگر

بادی اسپلش
  • مواد تشکیل دهنده

عامل معطر

استفاده از یک عامل خوش بو کننده، مهم ترین عامل در تولید یک بادی اسپلش بسیار خوب است. برای این منظور می توانید از رایحه های خوش بوی طبیعی استفاده کنید. همچنین برای این منظور می توانید از عطر های الکل دار و ادکلنی نیز استفاده کرده و کیفیت بوی محصول خود را بالاتر ببرید.

عامل امولسیون کننده

برای اینکه آب و دیگر مواد شیمیایی استفاده شده در این محصول در کنار هم یک قرار بگیرند و شاهد دوفازی آنها نباشیم باید از یک عامل امولسیفایر خوب استفاده کنید. دقت داشته باشید که از عاملی استفاده کنید که خود آن نیز بوی خوبی داشته باشد و اگر غیر از این بود حتی المکان از ماده ای استفاده کرده که لااقل بوی بدی نداشته باشد که نتیجه کار شما را خراب نکند.

الکل

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، بادی اسپلش ها از ترکیب آب و الکل و چند ماده شیمایی دیگر بدست می آیند. پس بهره گیری از یک الکل مناسب که برای پوست بدن ضرری نداشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این منظور می توانید از اتانول استفاده کنید.

عامل مرطوب کننده

به منظور رطوبت رسانی به پوست، باید از یک عامل مرطوب کننده خوب استفاده کنید. این عامل نباید زیاد چرب باشد، زیرا در غیر اینصورت می تواند باعث بروز مشکلاتی در استفاده از این محصول را برای شما بهمراه داشته باشد.

  • فرمولاسیون پیشنهادی
ردیفمواد تشکیل دهندهدرصد جرمی
1حلال60
2عامل مرطوب کننده10
3عامل امولسیون کننده10
4رایحه10
5الکل10
جدول عوامل تشکیل دهنده

دوستان عزیز توجه داشته باشید که این فرمولاسیون همانطور که از نامش پیداست، پیشنهادی بوده و با فرمولاسیون اصلی تفاوت زیادی دارد. عزیزانی که تمایل دارند دفترچه فرمولاسیون اصلی و روش تولید این محصول را در اختیار داشته باشندمی توانند از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشند.

021-44444502

021-44413413

021-46132807

همچنین کارشناسان واحد فروش شرکت کیمیا صنعت آتامان به منظور تامین مواد اولیه این محصول و نیز تمامی مواد شمیایی مورد نیاز شما هم بصورت خرد و هم بصورت تناژ در کنار شما هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت این مواد را در اختیار داشته باشید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *