کارگاه تولید مایع ظرفشویی با سی میلیون تومان؛ رویا یا واقعیت؟

کارگاه تولید مایع ظرفشویی با سی میلیون تومان؛ رویا یا واقعیت؟

در ماههای اخیر تعدادی از هم وطنان عزیز و یا کاربران در کشورهای همسایه، بارها و بارها با شرکت کیمیا صنعت آتامان تماس گرفته و ضمن ابراز اینکه تحت تاثیر تبلیغات برخی اشخاص و شرکت های جعلی قرار گرفته و اقدام به خرید دستگاهها و ماشین آلات و یا فرمولاسیون های تولید نموده اند که منجر به متضرر شدن این دوستان شده، از کارشناسان شرکت آتامان جویای راه حل مشکلاتشون بوده اند.

از جمله این تبلیغات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

راه اندازی کارگاه تولید مواد شوینده فقط با سی میلیون تومان

راه اندازی کارخانه تولید مواد شوینده فقط با بیست و چهار میلیون تومان

راه اندازی خط تولید محصولات کارواش نانو فقط با 18 میلیون تومان

با چهارده میلیون تومان در شهر خود نماینده ما در زمینه تولید مواد شوینده باشید.

فقط با بیست میلیون تومان مالک کارواش شوید.

و ….

دوستانی که این تبلیغات را ارائه می دهند، کاملا دانسته و با نیت کلاهبرداری شما را دعوت به یک سرمایه گذاری با سرمایه بسیار پایین و سود دهی بالا می نمایند که بسیار شبیه به پیشنهاد گربه نره و روباه مکار به پینوکیو در داستان و کارتون معروف پینوکیو می باشد. این افراد و یا شرکت های مجعول اقدام به استفاده از اصطلاحات دهان پر کن مانند خط تولید محصولات نانو، مالک کارخانه شوید، مالک کارواش شوید، شوینده های گیاهی و غیره استفاده نموده و خود را به عنوان مخترع و یا حتی نخبه کشوری جا زده و گاهی پا را فراتر از این موارد گذاشته و خود را به عنوان مرجع صدور مجوزها و پروانه ها جا زده و گاهی حتی با تهیه فیلم ها و کلیپ های مجعول و ساختگی بیننده را به این اشتباه می اندازند که دستاورد آنها در رسانه های ملی تبلیغ شده است. حتی گاهی این افراد به ارائه راهکار تولید با هزینه بسیار پایین و در یک انباری 12 متری افتخار می کنند و کار خلاف خود را به عنوان خدمت به جامعه معرفی می کنند.
متاسفانه افرادی که اطلاعات کمی در زمینه مسائل علمی داشته و به دنبال دستیابی به ثروت های کلان و موفقیت های بزرگ در کوتاهترین زمان هستند فریب این تبلیغات را خورده و به خرید خدمات و ماشین آلات از این افراد اقدام نموده و در نهایت متضرر می گردند.
دوستان عزیز به این مورد توجه نمایید که قبل از هر گونه اقدام به خرید یا سرمایه گذاری حتما به طور دقیق بررسی نمایید. در مورد ادعاهای مطرح شده در تبلیغات اطلاعات کسب نمایید.

مثلاً وقتی در یک سایت یا تبلیغ ادعا می شود که ” راه اندازی خط تولید محصولات کارواش نانو فقط با 18 میلیون تومان ” بهتر است ابتدا در مورد کلمه نانو تحقیق کنید.
نانو در لغت به معنی یک میلیاردیم می باشد. علم نانو در واقع علم تغییرات در ابعاد بسیار کوچک می باشد و ابزار و دستگاههای آن بسیار گرانقیمت و هزینه بردار است. دانشمندان و تولید کنندگان محصولات نانو با تغییر در ابعاد نانو در حد اتم ها و مولکول ها اقدام به تولید محصولات با ویژگی های منحصر بفرد می نمایند. چون تغییرات در ابعاد کوچک می باشد دستگاهها بسیار حساس و گرانقیمت هستند. حال چطور می توان فقط با 18 میلیون تومان خط تولید محصولات نانو راه اندازی کرد سوالی است که باید از این افراد سودجو پرسیده شود.

یا وقتی در تبلیغی عنوان می شود که ما به شما پروانه بهره برداری و یا پروانه ساخت می دهیم، باید توجه داشت که با کمی تحقیق می توان فهمید که تنها مرجع رسمی صدور مجوزهای مذکور فقط و فقط اداره بهداشت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد و باید بدانید که مجوزها به یک شخص یا شرکت در مکان مشخص داده می شود و نمی توان با مجوزهای کارخانه ای در تهران در کرمانشاه مثلاً اقدام به تولید نمود.
ابزارهایی که این دوستان ارائه می کنند به هیچ عنوان استاندارد نبوده و نه تنها امکان دریافت مجوزهای مربوطه رو ندارند بلکه حتی برای تولید هم مناسب نمی باشند. برای اطلاع از ابزار آلات استاندارد می توانید به آیین نامه “حداقل ضوابط تأسیس و بهره برداری کارخانجات صنایع آرایشی و بهداشتی” معاونت غذا و دارو مراجعه فرمایید.
همچنین مشاهده شده برخی از این شرکت های زرد اقدام به اعطای نمایندگی در شهرهای مختلف می نمایند و با ایجاد هیجان کاذب که ما فقط به یک نفر در شهر شما نمایندگی می دهیم و الان چند نفر در نوبت دریافت نمایندگی هستند، مشتری را در فشار قرار می دهند تا کمتر فرصت فکر کردن و تحقیق را داشته باشد. حتی برخی از این شرکت های کلاهبردار پا را از این حد فراتر گذاشته و بابت اعطای نمایندگی در بدو امر از مشتری درخواست چک یا سفته جهت حسن انجام کار می نمایند!…
حال سوال این است چه کسی باید بابت حسن انجام کار تعهد بدهد؟ فروشنده یا خریدار؟ هدف این اشخاص از گرفتن چک یا سفته حسن انجام کار از خریدار چیست؟
غیر از این است که حق اعتراض را از مشتری سلب نمایند؟ بارها افراد مراجعه کننده به ما اعلام کرده اند که شخص یا شرکت کلاهبردار از آن ها سفته دریافت نموده اند و بعد که به تعهداتشون عمل نکرده اند به واسطه همین سفته ها اقدام به تهدید مشتری نموده اند و ایشان را وادار نموده اند تا از حق و حقوق خود عقب نشینی نمایند.
دوستان دقت نمایید هیچ کس با تولید 250 لیتر مایع ظرفشویی در مخازن پلی اتیلنی و به صورت زیر زمینی و بدون مجوز پولدار نشده است و نخواهد شد. فریب افرادی که خود را استاد دانشگاه، مخترع، صاحب کارخانه و یا صدها القاب دیگر معرفی می کنند را نخورید. خود این افراد (اگر واقعا استاد دانشگاه، مخترع، صاحب کارخانه و … باشند) بهتر از هرکسی می دانند که مایع ظرفشویی و دستشویی و یا یکسری از محصولات شوینده را نمی توان و نباید در مخازن پلی اتیلنی تولید کرد، در اتاق 12 متری نمی توان و نباید تولید کرد، اما برای خالی کردن جیب شما استدلال های عجیبی مانند درآمد 15 میلیون تومانی و کارخانه دار شدن و … را مطرح می نمایند.

لازم به ذکر است که حتی فرمولاسیون های ارائه شده توسط این گروه به هیچ عنوان عملی و علمی نبوده و مشکلات فراوانی را برای سرمایه گذار ایجاد می نماید. فرمولاسیون باید در تولید به تایید اداره بهداشت رسیده و از استانداردهای مربوطه پیروی نماید. لازم است بدانید فرمولاسیون خوب و باکیفیت ارزان نیست. فرمول های تجربه نشده و یا فرمول های رایگان موجود در اینترنت گاهی به عنوان فرمول به مشتری ها داده می شود. گاهی برای جلب توجه و اعتماد شما همراه دستگاهها و ماشین آلات یک پکیج از فرمولاسیون شامل 5، 10، 20 و یا گاهی تا 120 فرمولاسیون به شما داده می شود. دقت کنید فرمولاسیون واقعی تولید قیمت بالایی دارد، چون برای دستیابی به آن تیمی از افراد متخصص باید فعالیت کنند و با تجهیزات و مواد گرانقیمت آزمایشگاهی به دست می آیند. بنابراین اگر شرکتی به همراه دستگاههای 30 میلیونی خود به صورت فله ای اقدام به رائه فرمولاسیون نمود مطمئن باشید که به هیچکدام از فرمول ها به نتیجه نخواهد رسید.

دوستان عزیز توجه داشته باشید هیچکدام از این کارگاهها استاندارد نبوده و مجوزهای مربوطه را دریافت نخواهند نمود. فروشنده دستگاهها یا فرمولاسیون ها هم بعد از دریافت وجه از شما به هیچ عنوان پاسخگوی تلفن ها و یا ضرر و زیان های شما نخواهند بود. بارها و بارها در اخبار از کشف و پلمپ کارگاههای غیر مجاز تولید مواد شوینده گفته شده است که صاحبان آن ها با جریمه های سنگین مواجه شده اند.
مثلا می توانید به خبر ذیل مراجعه نمایید:
پلمپ کارگاه تولید مواد شوینده و بهداشتی تقلبی

مخلص کلام اینکه اگر قرار بود با 18، 24 یا حتی 100 میلیون تومان بتوان صاحب کارخانه شد و یک شبه به ثروت و درآمد بالا رسید، الان نه تنها ایران بلکه کشورهای همسایه هم پر از کارخانه مواد شوینده بود.
برای اینکه دچار دردسر نشوید و گیر افراد شیاد نیفتید بهتر است به موارد زیر توجه کنید:
1- افراد شیاد همیشه صنایع پر درآمد را به عنوان بستر مناسب برای کلاهبرداری انتخاب می کنند اما برای افراد ساده اندیش هزینه های دستیابی به این مشاغل را بسیار کاهش می دهند.
2- حتما سوابق شرکت یا شخص مذکور را بررسی نمایید.
3- با شرکت های قانونی و ثبت شده وارد معامله شوید.
4- ادعاهای طرف مقابل را از لحاظ علمی و اقتصادی حتما مورد بررسی، تجزیه و تحلیل دقیق قرار دهیدن.
5- حضور در نمایشگاههای معتبر و داشتن سوابق مستند بسیار مهم است، اما دلیل قطعی بر سالم بودن فعالیت شرکت مذکور نیست.
6- داشتن کارگاه ماشین سازی برای شرکت هایی که ادعای راه اندازی خط تولید دارند فاکتور بسیار مهمی در اثبات ادعای آنهاست. در کارگاهشان حاضر شده و از کارگاه بازدید کنید.
7- دستگاهها و ماشین آلات ارائه شده را قبل از انجام معامله مورد بررسی دقیق علمی قرار بدید.
8- در مورد اصول ساخت دستگاهها و ماشین آلات مختصری تحقیق کنید. دریل به عنوان میکسر، المنت درون مخزن میکسر، مخزن پلی اتیلن برای تولید مایع ظرفشویی و دستشویی و یا استفاده از استیل 304 در پروسه تولید مواد شوینده اسید و بازی مثل مایع ظرفشویی به شما هشدار می دهد که با افراد کم تجربه یا شیاد طرف هستید.
9- ادعای دادن مجوزهای مربوطه به شما، دقیقا نشان دهنده این است که با شخص یا شرکت نامناسبی وارد مذاکره شده اید.
10- تشویق شما به تولید به صورت زیر پله ای و غیر قانونی با استدلال هایی مانند 20 لیتری مجوز نمیخواد، با این دستگاهها شروع کن بعدا عوض می کنی، محصولات کارواش مجوز نمی خواد و … نشان دهنده این است که طرف مقابل قصد کلاهبرداری از شما را دارد.
11- درخواست چک و سفته تضمین حسن انجام کار از شما دیگه واقعا شاهکار یک شیاد و کلاهبردار است.


به امید موفقیت شما سرمایه گذار گرامی



  1. سلام جناب مختاری
    هدف از این مقاله این نیست که به کسی یا شرکتی انگ کلاهبرداری زده بشه، هدف این هست که دوستانی که به دنبال سرمایه گذاری در صنعت شوینده هستند با واقعیت ها آشنا بشن و فریب تبلیغات زرد موجود در اینترنت را نخورند و مسیر درستی برای سرمایه گذاری انتخاب کنن. آیین نامه سازمان غذا و دارو در زمینه حداقل ضوابط بهداشتی کارگاه ها و کارخانه های تولید مواد شوینده و بهداشتی را مطالعه بفرمایید، هر موضوعی خلاف این آیین نامه بود نپذیرید.
    براتون بهترین ها را آرزومندم

  2. سلام جناب مختاری
    هدف از این مقاله این نیست که به کسی یا شرکتی انگ کلاهبرداری زده بشه، هدف این هست که دوستانی که به دنبال سرمایه گذاری در صنعت شوینده هستند با واقعیت ها آشنا بشن و فریب تبلیغات زرد موجود در اینترنت را نخورند و مسیر درستی برای سرمایه گذاری انتخاب کنن. آیین نامه سازمان غذا و دارو در زمینه حداقل ضوابط بهداشتی کارگاه ها و کارخانه های تولید مواد شوینده و بهداشتی را مطالعه بفرمایید، هر موضوعی خلاف این آیین نامه بود نپذیرید.
    براتون بهترین ها را آرزومندم

  3. آخرش معلوم نشد ماد استیل کلاه برداره یا نه میگه برای شونده کارواش همون مجوز معدن تجارت بسه

  4. آخرشم نگفتید ماد استیل کلاهبرداره یا نه چون اونا میگن برای کارواش فقط مجوز صنف بگیری میتونی کار کنی

  5. سلام
    خواهشمندم مشخصات کامل به همراه آدرس کارگاهتون رو بفرمایید تا اگر دوستان دیگر به مشکل برخورد کردند شما را به عنوان نمونه معرفی کنند و به استناد شما بتونن مجوز بگیرن. در غیر اینصورت و در صورت عدم تمایل به معرفی خودتون به هیچ عنوان نمی تونیم این نظر شما را جدی بگیریم چون در هیچ جای قانون و آئین نامه چنین چیزی مورد تایید نبوده.

  6. سلام
    من تولید مواد شوینده صنعتی را مخازن پلی اتیلن انجام دادم احتیاج هم به مجوز بهداشت و استاندارد ندارد فقط مجوز صنعت معدن میخواد توسط اتحادیه شهرتون ولی همون هم حدائقل 70 میلیون می‌خواهد

  7. سلام
    هر شرکتی که در رفتار و گفتار صادقانه عمل میکنه و ماشین آلات و تجهیزات استاندارد به قیمت مناسب در اختیار شما میذاره و شما رو با قوانین و ضوابط آشنا میکنه شرکت مناسبی خواهد بود. البته به خدمات شرکت هم توجه کنید.
    موفق باشید

  8. سلام. شرگت ماد استیل که ادعای نمایندگی نداره ،فقط ران اندازی خط شوینده طبق صوابط داره و پول خوبی هم میگیره برای هر تجهیزاتش. اخذ مجوزات هم ک با خودمون هست. نظرتون راجع بهش چیه؟

  9. سلام
    خواهش میکنم. خدا رو شکر که این مطلب برای شما مفید واقع شده.
    سپاس

  10. خدا خیرت بده چند وقت بود تو فکر تولید بودم مثلا میخواستم کارآفرین باشم با مطلب چشم و گوشم تقریبا باز شد موفق و پیروز باشید

  11. سلام
    بهتر هست بیشتر تحقیق کنید.

  12. سلام
    حتما حداقل ضوابط کارگاهها و کارخانجات شوینده، آرایشی و بهداشتی را مطالعه نمایید و یا از اداره بهداشت محل سکونت خودتون سوال کنید.

  13. منم از توسن خریدم ولی میگه تولید بهداشتی مجوزمیخاد حتما ولی تولید صنعتی نیاز نداره تولید بهداشتی برای سوپرمارکتها وداروخانه ها هستش ولی تولید صنعتی برای هتلها وشهرداریها واماکن عمومی وبصورت عمده هستش

  14. سلام
    خیلی ممنون بابت راهنماییاتون منم نزدیک بود سرم کلاه بره شرکت آرتاشویان گفته18 میلیون میدی کارگاه راه اندازی میکنی مواد اولیه هرموقع خواستی از شرکت سفارش میدی و ماهیانه 6 میلیون تومان خود شرکت ازتون خریداری میکنه مجوز صنعت و معدن هم تو 15 روز بهتون میدن و ثبت برند هم فقط دوماه طول میکشه اصلا چنین چیزی امکان پذیر هست؟

  15. سلام دوستان من هیچ شرکتی رو متهم به کلاه برداری نمیکنم ولی این شرکت ها یه جورای با عدم شفاف سازی و سو استفاده از هیجانات متقاضیان سو استفاده میکنن و یه جورای خودشون رو از زیر بار قانونی کار شونه خالی میکنن من خودم شخصا چند وقت پیش به دفتر توسن صنعت در تهران واسه اخذ نمایندگی مراجعه کردم قبل از مراجعه تنها چیزی که تو ذهنم بود همین تبلیغات مثبت و امید دهنده بود که تو سایت و اینستا گرام تبلیغ میکردن وقتی خوب برسی کردم دیدم به فرض اینکه وسایل تولید و فرمولاسیون و..همش بدون ایراد باشه وشما راحت بتونید تولید بعد ۵۰۰ لیتر اول شما باید محصول بعدی تونو فقط با برند و مجوز خودتون به بازار بدین که فرایند اخذ مجوز وبرند تو این شرایط و با این دستگاه های ابتدای و ساده نگم که محاله ولی لااقل خیلی سخته و چند سالی طول میکشه!! و نهایتا خودتون قاضی ایا کسی حاظره محصول تونو توظرف بدون نام و نشان و هیج مجوزی تو این بازار رقابتی و برند معتبر خریداری کنه دوما خرید تضمینی توسط توسن به گفته خودشون بعد تایید توسط آزمایشگاه کیفی انجام میشه که اونم مطمنن از بس بهونه و..میارن که کلا کارتون میخوابه…دوستان مراقب باشین و قبل هر کاری خوب تحقیق کنید من خودم به شخصه بیشتر از هر کسی دیگه مشتاق کارافرینی و کسب در آمد بودم و هستم ولی نه به هر قیمتی.

  16. فففففف Says: مارس 7, 2021 at 12:11 ق.ظ

    خدارو شکر که مقالتون رو دیدم…تازه میخواستم با توسن صنعت قرارداد ببندم…به چه سختی یه مس اندازی جمع کردم میخواستن ازم کلاهبرداری کنن…واقعا آدم باید خوب تحقیق کنه…گول وعده های دروغین رو نخوره

  17. سلام کسی از کار شرکت ماد استیل خبر داره؟ به نظرتون اینم کلاه برداریه؟ من به شرکت آرتا شویان زنگ زدم همون اول گفتن دو روز مهلت داری واسه ثبت نام و اخذ نمایندگی اگر مهلتت تمام بشه یک نفر دیگه متقاضی داریم برای نمایندگی و شما نمیتونید نمایندگی بگیرید همونجا فهمیدم کلاه برداریه اصلا اوپراتورش حرف زدن بلد نبود. دوستان حواستون باشه

  18. سلام کسی از کار شرکت ماد استیل خبر داره؟ به نظرتون اینم کلاه برداریه؟ من به شرکت آرتا شویان زنگ زدم همون اول گفتن دو روز مهلت داری واسه ثبت نام و اخذ نمایندگی اگر مهلتت تمام بشه یک نفر دیگه متقاضی داریم برای نمایندگی و شما نمیتونید نمایندگی بگیرید همونجا فهمیدم کلاه برداریه اصلا اوپراتورش حرف زدن بلد نبود. دوستان حواستون باشه

  19. سلام
    با شماره های جدید ما که در صفحه تماس با ما آمده است تماس بگیرید و یا در واتساپ پیغام بفرستید.

  20. حبیب یوسفی Says: سپتامبر 21, 2020 at 10:54 ب.ظ

    مهندس جواب تلفن میدید ببینم فرمول چقدر قیمتش هست و مجوز میخاد و ثبت از بهداشت راحت هست یا نه

  21. الان رکن توسن صنعت رخشان دقیقا کلاه برداری یا نه

  22. سلام
    دوست عزیز بنده با فرمایش شما کاملا موافق هستم کارآفرینی عرضه می خواد، خون دل خوردن می خواد، تلاش زیاد و توقع کم می خواد، علم می خواد. اما هیچکدام از این ها دلیل بر این نمیشه که ما استانداردها و ملزومات یک فرآیند را رعایت نکنیم و در مورد اون فعالیت بررسی و تحقیق کافی نداشته باشیم، زمانیکه ما دانش کافی را در زمینه کاری خودمون نداشته باشیم افراد سودجویی پیدا می شن که ما را به بیراهه ببرن. خیلی از دوستانی که در این راه دچار مشکل شدن با اعتماد به نفس و با اتکا بر توان و پشتکار خودشون بدون اطلاعات وارد گود شدن و متاسفانه در نهایت جز زیان چیزی عایدشون نشده.
    یا حق

  23. همونطور که ما ایرانی ها نمی دونیم چی میخوایم‌ و فقط می‌دونیم چی نمیخوایم همین میشه ، انتقاد بدون علم ، تلاش کم و توقع زیاد ، کارآفرینی عرضه میخواد

  24. سلام
    دوست عزیز هرکس و هر شرکتی این موضوع را تبلیغ می کنه داره خلاف قانون عمل میکنه و فقط دنبال سوء استفاده از بی اطلاعی و یا کم اطلاعی بدخی از افراد هست. تولید در محل 12 متری و با میکسر پلی اتیلن و تجهیزات نا مرتبط خلاف قانون بوده و جریمه سنگینی را متوجه تولید کننده می نماید. اما از آنجا که در همه این موارد قانون تولید کننده را مسئول می داند و در مقابل قانون این شرکت ها و یا اشخاص پای خود را کنار می کشند به راحتی اقدام به تبلیغ و جذب مشتری می نمایند. برای اطلاع از شرایط مناسب تولید حتما آیین نامه ” حداقل ضوابط بهداشتی کارخانجات آرایشی و بهداشتی” سازمان غذا و دارو را مطالعه بفرمایید.

  25. اکبر اسدي Says: آگوست 5, 2020 at 10:39 ق.ظ

    الان شرکت هاي ديگه اي هم هستن که دارن با همين روش کسب درآمد مي کنند. شوياسازان و آرتاشويان هم مدعي هستند که با 17 ميليون تومن ميشه توليد انواع شوينده ها رو تو يه فضاي 12 متري انجام داد. سوالم اينه مگر اين کار مجوز صنعت و معدن يا سازمان غذا و دارو رو نياز نداره؟؟ بدون اين مجوزها مگر توليد اين شوينده ها جرم نيست؟

  26. سلام
    اگر این مقاله در اتخاذ تصمیم مناسب به شما کمک کرده برای ما افتخاره و خدا رو شاکریم.

  27. دوستان عزیزم شما یه سرچ کنید توی گوگل می بینید شرکت توسن صنعت رخشان میگن کلاهبرداره خدا رو شکر من زود فهمیدم نزدیک بود گول بخورم میخواستم وام بگیرم پول بریزم به حسابشون میگن مواد اولیه و یک دستگاه کوچک میفرستن بعد دیگه جوابگو نیستن میلیاردی از مردم کلاهبرداری کردن اون مال باخته ها هم دستگاه و مواد اولیه مونده روی دستشون مثلا هفده میلیون گرفتن حدود یک میلیون وسیله فرستادن و فیلم گرفتن که اینجوری اعتماد بقیه رو جلب کنن و گفتن شما تولید کنید خودمون ازتون میخریم در صورتی که اصلا بعدش دیگه جوابگو نبودن تولید مواد شوینده مجوز از بهداشت و صنعت میخواد الکی نیست بعدشم خط تولید خیییلی گرونه و کلی سرمایه اولیه میخواد این دزدها با گفتن اینکه با هزینه کم میتونید ماهانه درامد زیادی داشته باشید مردم رو گول زدن🙁

  28. خوب شد که این مقاله رو خوندم
    میخواستم خرید کنن ازشون

  29. با سلام. یعنی واقعا فرمولاسیون شان اجرایی نبود؟ مگر در حضور خودتان فرمولاسیون را اجرا نکردند ؟اخه تازه من می خواستم بروم با ماد استیل قرارداد ببندم یعنی همش کلاهبرداریه ؟

  30. یعنی توسن صنعت رخشان کارش تقلبی هستش؟! من تازه می خواستم نمایندگی بگیرم ازشون

  31. سامان Says: می 9, 2020 at 9:35 ب.ظ

    دوستان خیلی مراقب باشید گیر شبادهایی مثل ماد استیل و توسن صنعت رخشان و شرکت های مشابه نیفتید. این بی شرف ها فقط دنبال پول هستن. بعد از گرفتن پول به هیچ عنون جواب نمیدن چون واقعا چیزی بلد نیستن جز سر کیسه کردن مردم بیچاره

  32. لطفا دوستان این مقاله رو دو بار الی سه بار بخونید بعد یه چیزهایی دستگیرتون میشه . ممنونم از راهنمایی شما . دستان ساده تر بگم دیدگاه تون رو وسیع تر کنید . تحقیق کنید . و اینم بگم اگر شرکتی مجوز گرفته واسه خودش گرفته اون مجوز رو نمیتونه در اختیار کسی قرار بده اگرم بخواد اجاره بده باید سازمانهای مربوطه تایید کنند وگرنه نمیشه جنین چیزی و دوستانی که از شرکت رخشان به هوای دریافت مجوز رفتن جلو واقعا حقشون است چون فقط عشق مجوز داشتن و پیش خودشون فکر نکردند مگه میشه چنین چیزی بعدشم تو هر چی تولید کنی به نام‌رخشان پس کی برند خودت رو جا بندازی

  33. دوستانی که از شرکت توسن صنعت رخشان سرشون کلاه گذاشته و دستشون به جایی نمی‌رسه برای شکایت و پیگیری پرونده با من تماس بگیرند لطفا. وکیلی پذیرفتند وکالت افرادی که توسط این مجموعه متضرر شدن رو به رایگان به عهده بگیرند. Telegram: Yaghoubi89

  34. سلام
    شماره تماس های ما در قسمت تماس با ما وجود دارد بی زحمت جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

  35. سلام.09139748257 شماره بنده سهتومیخواستم از توسن خرید کنم.لطفا اگر ممکنه واتس آپ یا تلگرام با بنده تماس بگیرید بیشتر بتونم از تجاربتون استفاده کنم.

  36. سلام
    ما از شرکت یا شخص خاصی نام نبردیم. شما می توانید عملکرد، تبلیغات و سوابق یک شخص یا شرکت را مورد بررسی قرار بدید و به نتیجه برسید. قبل از این مساله حتما دانش فنی خودتون را افزایش بدید. می توانید در این زمینه به آیین نامه (حداقل ضوابط بهداشتی تاسیس و بهره برداری کارخانجات صنایع آرایشی و بهداشتی) را مطالعه کنید. در این زمینه بسیار به شما کمک خواهد کرد.
    با سپاس فراوان

  37. سلام آیا ماد استیل هم کلاهبرداره؟؟؟

  38. اگر برای پرداخت هاتون رسید و یا قرارداد دارید از طریق شورای حل اختلاف، تعزیرات و اداره صنایع می توانید اقدام قانونی کنید. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا از کارشناس حقوقی شرکت مشورت های لازم را دریافت کنید.

  39. اگر برای پرداخت هاتون رسید و یا قرارداد دارید از طریق شورای حل اختلاف، تعزیرات و اداره صنایع می توانید اقدام قانونی کنید. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا از کارشناس حقوقی شرکت مشورت های لازم را دریافت کنید.

  40. سلام این شرکت توسن صنعت رخشان شرکتی ثبت شده بود تا الان از من ۱۷ میلیون دریافت کرده با این گفته شما چه اقدام قانونی میتوانم انجام دهم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

  41. با سلام منم همچین کلاهی سرم رفته آیا میشه اقدامی قانونی در این موضوع کرد لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

  42. سلام. آقای said says میشه شمارتون رو بدین . کارتون دارم در مورد شرکت توسن صنعت

  43. سلام
    مایع ظرفشویی و دستشویی را به صورت صنعتی نمی شه تولید کرد. جریمه های سنگینی برای برای اینکار اعمال میشه. افرادی که عنوان می کنن که میشه مایع ظرفشویی و دستشویی را به شکل صنعتی تولید کرد افراد سودجو هستن و فقط به فکر منافع خودشون هستن.

  44. رضا فراهانی Says: نوامبر 6, 2019 at 8:10 ب.ظ

    سلام برای راه اندازی یه خط تولید مواد شوینده صنعتی شامل مایع ظرف و مایع دست و سفید کننده و جرم گیر با یک دستگاه میکسر و منبع آب
    شما چقدر هزینه دریافت میکنید؟

  45. علی علمی Says: ژوئن 3, 2019 at 1:23 ب.ظ

    سلام
    کسی که فکر کنه با سه میلیون یا ده میلیون می تونه صاحب کارخانه بشه و ماهأنه کلی در آمد کسبه کنه حقشهکه سرش کلاه بذارن. یه بار با این آدمهایی که اینطور تبلیغ کردن صحبت کنید متوجه می شید چه آدمهای بی سواد و کلاشی هستن.

  46. سلام
    به راهکارهایی که در مقاله گفته شده توجه کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

  47. سلام
    خیلییییی عالی که این مطلب رو گذاشتید. به خدا یه سری ها اصلا انصاف ندارن. طرف هیچی حالیش نیست اسمشم گذاشته مهندس یا دکتر، علنا داره کلاهبرداری می کنه.

  48. سلام
    دوست عزیز واقعاً متاسفیم. شما می تونید به صورت قانونی اقدام کنید. هر کمکی هم از دست کارشناسان شرکت آتامان بر بیاد در خدمتتون هستیم.

  49. سلام
    کاش این مقاله رو زودتر گذاشته بودید.
    من کیش هستم و توسط توسن صنعت رخشان ازم 32 میلیون تومان کلاهبرداری شده و در نهایت دستم هم به هیچ جا بند نیست. یکسری آدم بی وجدان و بی سواد که فقط به پول فکر میکنن به میکسر دستی و یه مخزن پلی اتیلنی 500 لیتری را به همراه 5 تا فرمولاسیون بهم دادن که هیچکدوم به کار نمیاد. خدا ازشون نگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *