فرمولاسیون محلول تمیز کننده رنگ تتو از روی پوست حین کار

فرمولاسیون محلول تمیز کننده رنگ تتو از روی پوست حین کار

تتو زدن نقش و نگار بر روی بدن فارغ از مزایا، معایب و مضرات آن یکی از پر طرفدارترین عمل های زیبایی بر روی بدن می باشد که جوانان و نوجوانان در اغلب کشور های دنیا و نیز میهن خودمان به آن علاقه داشته و در بین آنها بسیار رواج دارد. تتو زدن یا خالکوبی از قدیم وجود داشت و بسیاری از افراد مخصوصا جوانان و ورزشکاران یک نوشته، مصرعی شعر و یا تصویری از گل و گیاه یا حیوانات و یا علائم ویژه را روی بدن خود اجرا کنند، و بیشتر نیز علاقه آنها به این بود که محل تتو در معرض دید دیگران باشد.


شما دوست عزیزهم اگر به استفاده از تتو علاقمند هستید، باید لااقل کاری کنید که آسیب های کمتری در حین اعمال تتو و نیز بعد از آن به شما وارد شود. مهم ترین فاکتوری که باید در نظر گرفت این است که نزد کسی تتو اعمال شود که هم خودش کاربلد و حرفه ای باشد و هم تجهیزات استاندارد و کاملا بهداشتی داشته باشد و از مواد و جوهر های استاندارد استفاده کند.
یکی از مواردی که می توان در زمینه سلامت به آن اشاره داشت، محلول تمیز کننده و پاک کننده جوهر های اضافی و ناخواسته ای است که در حین کار روی پوست بدن می نشیند و اگر همان لحظه آن را پاک نکنید ممکن است باعث دردسر شود. همچنین این محلول ها به دلیل مواد شیمایی و عصاره های گیاهی که در خود دارند باعث تسکین درد شده و می توانند ضد التهاب نیز باشند و درد ناشی از فرو رفتن سوزن در بدن را نیز کمی التیام ببخشند.

این محلول باید یک سری ویژگی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  1. این محلول باید توانایی پاک کردن و تمیز کردن بصورت کامل، جوهر تتو را داشته باشد و هیچ ردی از جوهر تتو روی پوست باقی نگذارد.
  2. این محلول باید مانع از سوزش پوست شود، پوست را نرم و خنک نگه دارد و کاملا سازگار با پوست بوده و استفاده از آن هیچ گونه آسیبی نه حین استفاده و نه بعد از استفاده به سلول های آن وارد نکند.
  3. محلول تمیز کننده باید آنتی باکتریال نیز بوده و از ایجاد عفونت های پوستی جلوگیری کند.
  4. همچنین باید تسکین دهنده قوی برای درد بوده و نیز کاهش دهنده التهاب، قرمزی و تورم پوست باشد و از خشک شدن پوست نیز جلوگیری کند.
  5. از دیگر نکات مهمی که باید به آن توجه کرد این است که این محلول باید تثبیت کننده رنگ تتو، براق کننده و شفاف کننده نیز باشد و تاثیر منفی روی رنگ تتو نداشته باشد.
  6. این محلول باید کاهش دهنده خونریزی حین فرو رفتن سوزن داخل پوست نیز باشد.

واحد آزمایشگاه شرکت فنی و مهندسی کیمیا صنعت آتامان در سال 1400 موفق به فرموله کردن این محلول کاربردی شده و آن را با بهترین مواد شمیایی و مقرون به صرفه تولید کرده و آمادگی ارائه فرمولاسیون و روش تولید این محصول را به شما عزیزان دارد. همچنین به منظور تامین کلیه مواد اولیه شیمایی و عصاره های گیاهی برای تولید این محصول در کنار شما هستیم.

ویژگی های فرمولاسیون محلول تتوی آتامان:

  • سازگاری کامل با پوست تمام قسمت های بدن
  • عدم ایجاد التهاب، حساسیت و قرمزی پوست
  • التیام بخش درد ناشی از زخم سوزن
  • عدم پخش جوهر تتو روی پوست
  • عدم ایجاد سوزش به دلیل حساس شدن پوست
  • تثبیت کننده رنگ جوهر تتو
  • ایجاد شفافیت و براقیت طرح ایجاد شده بر روی پوست
  • آنتی باکتریال
  • جلوگیری نمودن از عفونت های ناشی از عمل تتو
  • قیمت تمام شده بسیار مناسب
  • در دسترس بودن تمام مواد تشکیل دهنده در بازار مواد شیمیایی ایران و همچنین واحد فروش مواد اولیه شرکت آتامان
  • آسان بودن تولید بدون نیاز به ادوات پیچیده
  • و مزیت های بی شمار دیگر
  • مواد تشکیل دهنده

عامل نرم کننده

استفاده از یک ماده نرم کننده خوب و ایمن در فرمولاسیون این محصول بسیار حائز اهمیت است، زیرا زمانی که سوزن تتو وارد پوست می شود آن را بسیار حساس و ملتهب کرده و اگر سطح پوست شما خشک باشد؛ درد بسیار زیادی را متحمل می شوید. از این رو باید از یک نرم کننده استفاده کنید تا احساس بهتری داشته و درد کمتری نیز داشته باشید.

عامل ضد التهاب

در ادامه نرم کنندگی که به آن اشاره کردیم، باید به وجود یک عامل ضد التهاب نیز توجه داشته باشیم. همان طور که گفتیم سطح پوست به دلیل فرو رفتن های مکرر سوزن تتو بسیار حساس و ملتهب شده و باید از موادی استفاده کنیم که حتی المقدور این التهاب را کاهش دهد. برای این منظور شما می توانید از موادی استفاده کنید که علاوه بر خاصیت ضد التهابی که دارند، پایه گیاهی بوده و درد را نیز تسکین دهند.

عامل ضد درد

بهره گیری از یک عامل ضد درد و تسکین دهنده نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید در انتخاب این مورد دقت کافی را داشته باشید. در این مورد نیز اگر از عوامل تسکین دهنده گیاهی استفاده کنید، نتیجه بهتری را خواهید داشت.

عامل ضد عفونی کننده

این مورد نیز همانند موارد بالا بسیار مهم بوده و در انتخاب آن باید دقت کافی را داشته باشید. همان طور که می دانید در سالیان اخیر اکثر تتو آرتیست ها در انجام کار خود سعی بر آن دارند که کار را بصورت کاملا بهداشتی انجام دهند، زیرا عدم رعایت این مورد می تواند بسیار خطرناک باشد و سلامت فرد را تهدید کند. اما توجه داشته باشید که نباید به همین دلخوش بوده و حین انجام کار از موادی استفاده شود که حاوی ماده ضد عفونی باشد.

عامل تمیز کننده جوهر تتو

مهم ترین ماده تشکیل دهنده در این فرمولاسیون عامل پاک کننده رنگ جوهر تتو از روی پوست است که حین کار به آن نیاز است. این ماده باید ایمن باشد و تهدیدی برای سامتی فرد بهمراه نداشته باشد. از این رو باید در انتخاب یک پاک کننده دقت کنید تا هم کیفیت کار بالا برود، هم اینکه مشکلی برای سلامتی فرد نداشته باشد. همچنین توجه کنید که این ماده باید تنها جوهر های ناشی از اعمال تتو که حین کار روی پوست قرار می گیرد را در خود حل کند و به جوهری که از طریق سوزن به لایه داخلی و زیر پوست می رود نفوذ نکرده و آن را دچار تغییر نکند.

فرمولاسیون پیشنهادی

درصد جرمیمواد تشکیل دهندهردیف
20عامل نرم کننده1
20عامل ضد التهاب2
20عامل تسکین دهنده درد3
30عامل ضد عفونی کننده4
10عامل پاک کننده5
جدول عوامل تشکیل دهنده

این فرمولاسیون در واقع برای این است که شما یک پیش زمینه از مواد تشکیل دهنده این محصول داشته باشید، عزیزانی که تمایل به دریافت مشاوره رایگان، دفترچه فرمولاسیون اصلی و روش تولید برای این محصول پر فروش را دارند می توانند از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشند:

09388088047

09398883367

02144444502

02144413413

02146132807



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *