فرمولاسیون چربی زدا و پاک کننده آشپزخانه

فرمولاسیون چربی زدا و پاک کننده آشپزخانه

واحد آزمایشگاه شرکت فنی و مهندسی کیمیا صنعت آتامان مفتخر است که در اسفند ماه 1400، موفق به تهیه فرمولاسیون و تولید محصول کاربردی؛ چربی زدا و پاک کننده آشپزخانه به سفارش برند ENZO شده است.

تقریبا در همه خانه ها هرچند روز یکبار و یا هرروز، پاک کردن چربی های بوجود آمده در آشپزخانه یکی از اولویت های تمیز کاری منزل می باشد و این معضل از دیرباز یکی از دغدغه های همیشگی بوده است. از این رو باید به دنبال یک پاک کننده و تمیز کننده خوب، کاربردی و همچنین بی ضرر یا کم ضرر باشیم. چرا که مواد شیمیایی استفاده شده در این نوع از پاک کننده های خانگی ممکن است غیر استاندارد و یا برای سلامت افراد خانواده و نیز محیط زیست مضر باشد.

همان طور که می دانید جلوگیری از ایجاد لکه های روغنی بر روی اجاق گاز، هود و کابینت ها به هنگام آشپزی کردن امری تقریبا غیرممکن است. از طرفی این لکه ها ممکن است به علت حرارت زیاد بسوزند و پاک کردنشان کار بسیار سخت تری شود. با گذشت زمان، لکه های بوجود آمده جلوه بسیار زشتی را به محیط آشپزخانه می دهند. برای پاک کردن این لکه ها نباید عجله کنید و با حوصله سعی کنید زمان کافی برای کارایی بهتر محصول گاز پاک کن را در نظر بگیرید.

محصول تهیه شده توسط کارشناس آزمایشگاه برای داشتن کیفیت هرچه بیشتر بارها به روش های گوناگون تست شده و شرکت کیمیا صنعت آتامان این تضمین را می دهد که این محصول با توجه به استاندارد های لازم تهیه شده و استفاده از آن برای مصارف خانگی هیچ گونه ضرری ندارد.

نمونه تست شده روی اجاق گاز آشپزخانه
قبل استفاده از محصول
بعد استفاده از محصول
قبل استفاده از محصول
بعد استفاده از محصول
  • ویژگی های فرمول چربی زدای آتامان:
  1. از بین برنده تمام چربی های موجود در سطوح مختلف.
  2. عدم آسیب رساندن به سطوح مختلف.
  3. از بین برنده زنگ زدگی های قدیمی روی سطوح فلزی.
  4. سازگار با محیط زیست.
  5. عدم استفاده از مواد خطرناک در فرمولاسیون.
  6. استفاده آسان و بدون دردسر.
  7. قیمت بسیار مناسب در مقایسه با نمونه های خارجی برای مصرف کننده
  8. در دسترس بودن تمام مواد تشکیل دهنده در بازار مواد شیمیایی ایران و همچنین واحد فروش مواد اولیه شرکت آتامان
  9. آسان بودن تولید بدون نیاز به ادوات پیچیده

و بسیاری مزیت های دیگر

  • مواد تشکیل دهنده

عامل پاک کننده

برای اینکه نتیجه خوبی داشته باشید باید از یک عامل پاک کننده قوی استفاده کنید، این عامل می تواند یک یا ترکیب چند سورفکتانت باشد. سورفکتانت های آنیونی کیفیت بهتری در پاک کنندگی دارند و این دسته از مواد شیمیایی در طیف گسترده ای از محصولات شوینده و پاک کننده کاربرد دارند.

عامل جلا دهنده

برای اینکه در پایان کار سطوحی که روی آنها از چربی زدا استفاده کرده اید، براقیت و درخشندگی داشته باشند می توانید از مواد جلا دهنده استفاده کنید. مقدار استفاده از این مواد معمولا بسیار ناچیز است و آنها تنها وظیفه درخشان کنندگی سطوح را دارند.

عامل کی لیت کننده

برای برطرف کردن سنگینی آب باید از مواد کی لیت کننده استفاده کنید. این مواد باعث می شوند سختی آب تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و نتیجه بهتری از کار خود داشته باشید.

تنظیم کننده pH

برای تنظیم pH نمونه می توانید از موادی که خاصیت اسیدی و قلیایی دارند استفاده کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که هنگام استفاده از این مواد باید خیلی آهسته عمل کنید چرا که گاهی اوقات حتی اگر درصد کمی هم اضافه بریزید، محصول شما از حالت استاندارد خارج شده و می بایست برای برگرداندن آن معکوس عمل کرده و خود این کار می تواند هم روی کیفیت ظاهری و هم کیفیت عملکرد محصول تاثیر منفی بگذارد.

  • فرمولاسیون پیشنهادی
ردیفمواد تشکیل دهندهدرصد جرمی
1عامل پاک کننده30
2عامل تنظیم pH2
3عامل جلا دهنده2
4حلال66
جدول مواد تشکیل دهنده

دوستان عزیز دقت کنید که این فرمولاسیون در واقع به منظور آشنایی شما با مواد تشکیل دهنده این فرمولاسیون بوده و با فرمولاسیون اصلی متفاوت است.

  • تامین مواد اولیه و ارائه فرمولاسیون

ثبت سفارش: مشتریان عزیزی که قصد دارند نسبت به تهیه انواع فرمولاسیون های آرایشی و بهداشتی، شوینده ها و پاک کننده ها اقدام کنند، و همچنین نیاز به انواع ماده های شیمیایی با بهترین کیفیت، کوتاه ترین زمان تحویل و نیز مناسب ترین قیمت را دارند می توانند از طریق تماس با شماره های زیر و یا ارسال پیام در واتس اپ نسبت به خرید و استعلام قیمت بصورت خرد و تناژ اقدام نمایند.

همچنین در نظر داشته باشید که مواد در گرید های مختلفی همچون؛ آزمایشگاهی، بهداشتی و صنعتی موجود می باشد.

شماره های تماس:

0938-8088047

0939-8883367

021-44444502

021-44413413

021-46132807



  1. سلام وقت بخیر
    همیشه ادعاهای بزرگ از اشخاص کوچک را باید با شک و تردید بررسی کرد. طرف تو یه کارگاه زیر زمینی تولید می کنه هنوز مجوزهای ایران رو نگرفته تبلیغ میکنه که محصولم صد در صد گیاهی و مورد تایید CE اروپاست. این تبلیغات تکلیفشون مشخصه چون اصلا خود تبلیغ کننده نمیدونه چه ادعایی داره میکنه.در مورد تبلیغات شرکت های بزرگ و مجوزدار هم در حد نرمال تبلیغات صحیح هست، در مورد ادعاهای بزرگ متاسفانه در ایران نهادی غیر دولتی که با آزمایش های دقیق بتونه صحت و سقم این ادعاها را اثبات کنه وجود نداره. بنابراین فقط باید با تجربه شخصی این موضوع را باید بررسی کنید.

  2. هومن فرزانه Says: مارس 18, 2022 at 12:48 ب.ظ

    سلام
    الان همه تولیدکنندگان ادعا دارن محصولات بی ضرر تولید میکنن. من‌آدم معمولی که سوادی در این زمینه ندارم چطور متوجه راست و دروغ بودن آبم ادعا بشم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *