شامپو کف رنگی

شامپو کف رنگی

به نام خدا

شامپو کارواش کف رنگی یکی از محصولات انحصاری شرکت فنی مهندسی کیمیا صنعت آتامان می باشد، این محصول که کف آن به رنگ های مختلفی مانند قرمز، بنفش، سبز، زرد، نارنجی و آبی می باشد، حاوی واکس، پولیش، خشک کن و اسانس نیز می باشد.

شستشو با شامپو کارواش با کف رنگی یک شستشوی هیجان انگیز می باشد. این محصول در کارواش های معتبر در قسمت VIP جهت مشتری های ویژه به کار برده می شود و در کارواش هایی که تمایل به جذب مشتری بیشتری دارند به عنوان یک محصول تبلیغاتی به کار برده می شود. اما علاوه بر این ویژگی ها، شامپو کارواش کف رنگی به واسطه داشتن پولیش رنگ مرده گی و خط و خش های کوچک را از بین می برد و به دلیل داشتن واکس باعث برافیت فوق العاده خودرو بعد از اتمام شستشو خواهد شد. ماده آنتی فیلم موجود در این شامپو باعث می شود که قطرات آب بعد از شستشو به سرعت از بدنه خودرو ریزش کرده و باعت ایجاد لک های رسوبی روی بدنه نگردند. ماده آنتی استاتیک به کار رفته در تولید این شامپو از بازنشست گرد و خاک به مدت محدودی روی خودرو شده و لذت داشتن یک خودروی تمیز را به مدت طولانی تری به ما هدیه می کند.

لازم به ذکر است که فرمولاسیون این شامپو کاملاً تخصصی و حرفه ای می باشد و فقط در چند کشور پیشرفته دنیا این نوع شامپو کارواش تولید می شود.

جهت خرید محصول این محصول با شماره های 02144404244 – 02144409411 – 09368311781 و یا 09125393674 تماس حاصل فرمایید.