موفقیت چشمگیر در کامرون

موفقیت چشمگیر در کامرون

به نام خدا

برند میلا Mila که فرمولاسیون و دستگاههای تولیدی آن توسط شرکت فنی مهندسی کیمیا صنعت آتامان طی یک  فرارداد با عنوان “ارائه فرمولاسیون و ساخت خط تولید” در اختیار طرف طرف کامرونی قرار گرفته و به تبع آن دانش فنی تولید برخی از مواد شوینده و آرایشی مانند مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، سفید کننده، شیشه شوی، ژل توالت، محلول کف شوی و پاک کننده چند کاره به طرف کامرونی منتقل گردیده و تیم تخصصی آتامان پرسنل معرفی شده از جانب طرف کامرونی را آموزش دادند، توانسته است موفقیت چشمگیری را در بازار کامرون و آفریقا کسب نماید.

موفقیت این برند در فروشگاههای کشور کامرون و کشورهای همسایه درحدی بوده است که روزنامه های این کشور اقدام به بررسی ویژگی های این محصول نموده و موفقیت های این برند را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند.

برند Mila که در تولید آن علاوه بر فرمولاسیون، دانش فنی و ماشین آلات ایرانی از مواد اولیه تولید کشورمان استفاده شده است به دلیل داشتن کیفیت برتر و قیمت رقابتی باعث شده تا فروشگاههای زنجیره ای موجود در کشور کامرون در اختصاص جایگاه به این محصول با هم وارد رقابت شدیدی شوند. لازم به ذکر است که مواد اولیه تولید شرکت های بزرگ داخلی مانند پاکسان، پدیده شیمی غرب و … توسط شرکت فنی و مهندسی آتامان به کامرون صادر شده و بازار جدیدی در این منطقه برای مواد اولیه صنایع شوینده ایجاد گردیده است.

برند Mila و موفقیت های کسب شده توسط این برند با افتخار نشان دهنده توانمندی های فرزندان این مرز و بوم می باشد و شرکت فنی مهندسی کیمیا صنعت آتامان کسب این موفقیت ها را به طرف کامرونی، مهندسان و کارشناسان آتامان و تمامی عزیزانی که در این زمینه زحمت کشیده اند تبریک عرض می نماید.